متن نازنین مریم از مرحوم استاد محمد نوری
نوشته شده توسط : احسان اسکندری

 

 

متن نازین مریم از مرحوم استاد محمد نوری

 

آی گل سرخ و سفیدم کی میایی؟

بنفشه برگ بیدم کی میایی؟

تو گفتی، گل درآید، من میایم ( 2 )

وای، گل عالم تموم شد، کی میایی؟

آی جان مریم، جان مریم، جان مریم

---

جان مریم چشماتو واکن

سری بالا کن

در اومد خورشید

شد هوا سپید

وقت اون رسید، که بریم به صحرا

وای، نازنین مریم

جان مریم چشماتو واکن

منو صدا کن

بشیم روونه

بریم از خونه

شونه به شونه

به یاد اون روزها

وای، نازنین مریم ( 3 )

باز دوباره صبح شد

من هنوز بیدارم

کاش می خوابیدم

تو رو خواب می دیدم

خوشه غم، توی دلم

زده جوونه

دونه به دونه

دل نمی دونه

چه کنه با این غم

وای نازنین مریم ( 2  )

---

باز دوباره صبح شد

من هنوز بیدارم

کاش می خوابیدم

تو رو خواب می دیدم

خوشه غم توی دلم

زده جوونه

دونه به دونه

دل نمی دونه

چه کنه با این غم

وای، نازنین مریم ( 3  )

بیا رسید وقت درو

مال منی از پیشم نرو

بیا سر کارمون بریم

درو کنیم گندمارو

بیا رسید وقت درو

مال منی از پیشم نرو

بیا سر کارمون بریم

بیا بیا نازنین مریم.

---

مریم، مریم

وای، نازنین مریم ( 3  )

---

باز دوباره صبح شد

من هنوز بیدارم

ای کاش می خوابیدم

تو رو خواب می دیدم

خوشه غم توی دلم

زده جوونه

دونه به دونه

دل نمی دونه

چه کنه با این غم

وای، نازنین مریم ( 8 )

 

 




:: موضوعات مرتبط: عشق , گل من madar , عاشقانه , عکس , m دوست داشتنی , ,
:: برچسب‌ها: مریم , نازنین مریم , متن شعر نازنین مریم , استاد محمد نوری , ای مریم , مریمی , متن کامل شعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: